Grattis till mig!

Ja då fyller man 30 år idag!!
Det känns både spännande och läskigt!
Det är ju alltid kul att bli äldre och visare och så får man ju ha kalas - men att lämna 20-årsstrecket känns lite vemodigt, som om att bara för att man nu är 30 måste sluta fjanta runt.
Födelsedagen kommer att bli lugn idag och ägnas åt förberedelser inför festen jag ska ha på lördag. Har ju legat däckad i förkylning sedan i söndags ( berättade jag det att jag blev så full på skumpa på nyår och gick ut ialla fall och svirade till halv 5 på morgonkvisten?? - Jo så lite karaktär har jag! Fast det var kul så drog det ju ut på förkylningen).
Nu ska jag äta lite frukost och ta det , tror grannen går upp halv 5 varje morgon denna vecka o har sånt liv för sig att jag vaknar oxå av alla dunsar- nu imorse hade jag svårt att somna om så det var bara att gå upp o se glad ut! ;) ... om ni undrar varför jag skriver detta så för bövelens tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0