lång frånvaro....

Nå hejsan!
Ni kankse undrar över varför det varit stillastående med nya inlägg här på bloggen?
Jo, det är för att jag för en tid sedan börjat skriva dagbok, ni vet en sån där man har typ under huvudkudden och skriver i innan man somnar. Jag ahr funderat ocg funderat på att börja skriva riktig dagbok hela hösten men som jag sagt tidigare så är jag lite seg av mig. Det är en ganska stor kontrast mellan att skriva en blogg och vanlig dagbok, i dagboken får jag skriva hur många namn jag vill och vara hur djup jag vill. Det är lite befriande måste jag säga. Jag har väl gått in för dagboksskrivandet så mycket nu att jag nästan helt fått bloggtorka. Jag kommer ju såklart försöka uppdatera bloggen med inlägg.
Jag återkommer som sagt!
Nu ska jag snart ut och rida i skogen!
Kramiz alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0