Cocktailpinne ger extra lyxfeeling

Ja jag trodde ju att jag skulle få ett napp när jag sökte till alla utbildningar i Sverige, men ännu så rasslar antagningsbeskeden in. Så nu har jag fullt sjå med att tacka nej till en massa kurser och utbildningsprogram...
 
Annars så är jag mäkta stolt över mig själv idag. Gick och lade mig tidigt igår kväll efter att ha sett aki Kausrismäkis film "Ariel". Så idag gick jag upp vid 8, storstädade, pluggade och sedan blev det gym med en kompis på em. 
Jag hoppade hopprep på gymmet och tänkte jag skulle maxa varven och vevade på som fan, vilket inte var smart för jag smaschade hopprepet rakt över vaderna så nu har jag ett rött streck över båda vader...
 Men det vägs upp med att det ikväll blir tjejjunta med bubbelvin, gott snacks, skratt och skvaller. Kanske lite utegång med diskotekande... you never know....
Äter just nu lite middag, köttbullar (som äts med cocktailpinne för en extra lyxkänsla)
sen ska jag börja fixa mig snygg :)
 
 
/Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0