sen kväll och mkt funderingar

Urk, skulle ju ha en killkaveri på en kopp te nu ikväll efter pysselgruppen, men nu känner jag bara att jag vill slänga mig i soffan... och skita i allt jamsande med dejter hit och dejter dit. Först längtade jag hem när jag satt och klippte och klistrade men bilfärden hem fick mig att riktigt tänka....
För det är de facto lite småflörtande på gång, och jag tyckte det var riktigt kiva först.
Men nu är jag förbenat trött då jag egentligen just gått igenom en skilsmässa och så har ju spöket/studsbollen/brännässlan ( se ex. inlägg här,  här och här ) som jag jopplat med i över 8 månader nu. Och det räcker ju faktiskt med en nisse i gången kanske....?
*funderar hårt..*
Jo, faktiskt- det gör det! Nu är det så att jag jopplar färdigt med spöket. Punkt.
Messade just att det blev sent och jag var trött. Får skjuta upp tedrickandet på framtiden.
ps. Fast.... känner jag mig själv kan allt ha ändrat sig imorgon... kommer efter allt upp-och-ner med spöket att man inte känner igen nåt annat...ds. ;) Den här andra killen svarar ju på mess iaf... *man får vara glad för det lilla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0