jobbet, exet, möte, spöket

Har haft en himla massa idag på jobbet! Först lååånga möten och sedan har jag haft tjutt-tjutt med en massa inbokningar... Blev just klar med all journalföring.
Till råga på det har jag haft tät sms-kontakt med exet ang. hans nya dejt... han är så blyg så att jag måste hjälpa honom med vad han ska svara på hennes sms..... hihi.. (precis som jag och lillasyrran håller på när jag messar mitt spöke). 
Det är klart att jag hjälper till.. jag vill ju att han ska vara lycklig och glad. Det var ju inte lätt att lämna honom då jag visste att han så klart skulle må dåligt, men jag var ju tvungen. Många av mina bekanta är hänförda över att vi kan ha en bra kontakt, men efter  11 år ihop blir man sammansvetsade  och känner varandra bra. Det är svårt att släppa och vi har ju aldrig varit osams.

Ikväll ska jag på en kombinerad middag + valstrategimöte med övriga styrelsemedlemmar i mitt parti. Ska bli riktigt kiva! Trots att energinivån är låg just nu...

Har annars en förhoppning om att spöket skulle komma över ikväll... får se om han hör av sig. Jag gör det inte  iaf... får ju ändå inte svar när man messar så varför bry sig... samtidigt som jag håller honom på halster (har precis börjat) så det blir lite jämvikt.... jag svarar inte direkt eller samma dag när han messar... men att jag sku fråga honom om en dejt.. näe....

Oj, måste iväg... får skriva mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0